Vagy másold ki a linket
School Escape
Iskolás
Ebben a független horror kirakós játékban fiúként fogsz játszani, aki egy hátborzongató iskolában rekedt, tele kísérteties anomáliákkal. Az egyetlen kiút, ha nagyon odafigyelsz a környezetedre, rejtvényeket oldasz meg, és túléled az egyes szobákban megbúvó rémisztő furcsaságokat. Az iskola nem egy átlagos hely – változó tárgyak és titokzatos ajtók kanyargós labirintusa, amely próbára teszi a memóriáját, a megfigyelőképességét és a bátorságát.
-
Három hátborzongató helyszín : Navigáljon három különböző nyugtalanító helyen az iskolán belül, mindegyiknek megvan a maga hátborzongató légköre és furcsa események. Az első megálló? A hátborzongató biológia terem, ahol semmi sem az, aminek látszik.
-
Figyelem alapú rejtvények : Óvatosan figyelje meg a szoba elrendezését, és jegyezze meg a tárgyak helyzetét. Ha valami megváltozik, jó döntést kell hoznia, hogy elkerülje a csapdába esést.
-
Anomália észlelése : Ahogy haladsz, anomáliák fordulnak elő minden szobában. Ha valamit nem a helyén vesz észre, válassza ki a megfelelő ajtót, és lépjen előre. Ha nem veszi észre a változásokat, elölről kell kezdenie!
Hogyan kell játszani
-
A szoba memorizálása : Nézzen körül a szobában, és emlékezzen a tárgyak elhelyezésére.
-
Vigyázzon az anomáliákra : A helyiség megfigyelése után keressen minden olyan változást, amely rendellenességre utalhat. Ha minden a helyén van, menjen át a következő ajtón. Ha nem, menj vissza!
-
Válassza ki a megfelelő ajtót : Ha anomáliát észlel, válassza ki a megfelelő ajtót, hogy elkerülje a szobát. Ha téved, elölről kell kezdenie!
-
Előrehaladás az iskolában : Minden alkalommal, amikor helyesen választ, a szoba száma megváltozik, így közelebb kerül a célhoz. Ha ismét ugyanazt a szobaszámot látja (például „10”), az azt jelenti, hogy kihagyott egy anomáliát, és újra kell kezdenie.
Az School Escape: Anomaly Nightmare ötvözi az indie horror feszültségét egy figyelemalapú rejtvény kihívásával. A furcsa anomáliákkal, a hátborzongató helyszínekkel és a gerincborzongató légkörrel ez a játék minden fordulóban találgatásokra késztet. Képes vagy túlélni a rémálmot és megmenekülni a torz iskolából, vagy örökre csapdába esel annak nyugtalanító hurkában?